Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek podcastu Dousková: Hrdý Budžes

Audiokniha Dousková: Hrdý Budžes

Autor:

Barbora Hrzánová

Délka:

1 hod 55 min

Vydavatel:

Supraphon a.s.

Jazyk:

Česky

Obrázek podcastu Dousková: Darda
Humor, komedie a satira

Barbora Hrzánová

Dousková: Darda

Helenka Součková, hrdinka románů Ireny Douskové Hrdý Budžes a Oněgin byl Rusák, dospěla, je herečkou v pražském divadle, hraje v populárních seriálech, má dvě děti, několik věrných kamarádů, vzpomínky na otce pohřbeného v Izraeli a neztratila smysl pro humor. Což je zvl

Obrázek podcastu Dousková: Hrdý Budžes & Oněgin byl Rusák
Humor, komedie a satira

Barbora Hrzánová

Dousková: Hrdý Budžes & Oněgin byl Rusák

Kniha Ireny Douskové Hrdý Budžes vyvolala hned po svém vydání v roce 1998 obrovský zájem. Ten ještě narostl poté, co dílo autorka zdramatizovala a v premiéře je uvedlo Divadlo v Příbrami (uvádí je s velkým úspěchem doposud). Za excelentní výkon v hlavní roli získala v r

Obrázek podcastu Dousková: Oněgin byl Rusák

Barbora Hrzánová

Dousková: Oněgin byl Rusák

Je rok 1982, Helenka Součková, hrdinka románu Hrdý Budžes, přesídlila z Ničína do Prahy, povyrostla a začala navštěvovat gymnázium Nad štolou. Její další osudy zveřejnila autorka Irena Dousková v knize nazvané Oněgin byl Rusák. První díl Hrdého Budžese proslavila Barbor

Obrázek podcastu Dousková: Goldstein píše dceři
Humor, komedie a satira

Arnošt Goldflam

Dousková: Goldstein píše dceři

Navazuje na úspěšnou audioknihu Hrdý Budžes Vypráví Arnošt Goldflam Prvotinou Goldstein píše dceři započala autorka Irena Dousková řadu populárních knih se silnými autobiografickými rysy - Hrdý Budžes, Oněgin byl Rusák a Darda. Otec hlavní hrdinky Helenky Součkové, zde

Obrázek podcastu Obermannová: Divnovlásky

Aňa Geislerová

Obermannová: Divnovlásky

Irena Obermannová, úspěšná autorka Deníku šílené manželky, navazuje na své silně autobiografické vyprávění v neméně zdařilých Divnovláskách, v nichž pokračuje v příbězích rozvedené matky dvou pubertálních dcer. Hrdinka Xenie hledá manžela a nového otce pro dcery velmi n

Obrázek podcastu Jak pan Spejbl prášil

Divadlo Spejbla a Hurvínka

Jak pan Spejbl prášil

Nový titul Divadla S+H parafrázuje klasickou literární předlohu shrnující neuvěřitelné historky barona Prášila. Jak se pan Spejbl - a pochopitelně též Hurvínek, Mánička i paní Kateřina - dostali dosvízelných situací na místech vyjmenovaných v názvech jednotlivých obrazů

Obrázek podcastu Babičkou proti své vůli
Humor, komedie a satira

Marika Procházková, Eva Dolejšová

Babičkou proti své vůli

Humoristicky laděný román zachycuje příběh ženy, která se stala babičkou na svůj vkus příliš brzy. Mladší syn sotva odrostl a Daniela se chystala roztáhnout křídla, jež jí ovšem přistřihla dcera Tereza oznámením, že čeká dítě. Daniela se srovnává s novou a nečekanou soc

Obrázek podcastu Heda Gablerová

Různí interpreti

Heda Gablerová

Když Henrik Ibsen v roce 1890 publikoval Hedu Gablerovou, kritika označila titulní hrdinku za zrůdu. V souvislosti s jejím uvedením v Národním divadle v roce 1911 pak F. X. Šalda o protagonistce napsal, že je to „vtělená ďáblice, pustá a zprahlá vnitřně, dům obydlený vš

Obrázek podcastu Čech: Dívčí válka

Různí interpreti

Čech: Dívčí válka

Prozatímně osvobozené divadlo osvědčeného "baviče" Františka Ringo Čecha zaplňuje od prosince roku 1998 hlediště divadelních sálů a sálků po celé republice obnoveným představením už kdysi slavné Dívčí války v produkci Pragokoncertu. Čechův osobitý humor v podání Uršuly

Obrázek podcastu Örkény: Kočičí hra

Různí interpreti

Örkény: Kočičí hra

Komentář k původní LP Supraphonu z roku 1983: "Tato hra má být hrána jako jediná plynulá, souvislá věta..." István Örkény "Už jste viděli v Tylově divadle Kočičí hru?" Taková otázka se šířila v soustředěných kruzích o stále větším poloměru od data premiéry hry Istvána