![Obrázek epizody Studovna: Chceme ukázat studujícím, že jejich pocity respektujeme. Učím o lgbt.cz vzdělává vyučující](https://i.actve.net/youradio_news/tracks/4/d/4dbd123e7c40473a4ef183f5d72c9cf80bd42f7e.png)
Studovna: Chceme ukázat studujícím, že jejich pocity respektujeme. Učím o lgbt.cz vzdělává vyučující
![Obrázek epizody Studovna: Chceme ukázat studujícím, že jejich pocity respektujeme. Učím o lgbt.cz vzdělává vyučující](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/d/f/df88943436ca04946e30edcd46288038663e7f6e.png)
Poslechněte si podcast
16. 5. 2024
31 min
O epizodě podcastu
17. května je Mezinárodní den proti homofobii, bifobii a transfobii. Irena Smetáčková z Katedry psychologie PF UK a Viktor Heumann z organizace Transparent vedou také kurzy v rámci platformy Učím o lgbt.cz. „Projekt spojuje práci několika organizací, které se na poli LGBT+ výuky pohybují už dlouhou dobu a jeho cílem je nabídnout školám konkrétní materiály, které by mohli vyučující použít, když s tímhle tématem chtějí do výuky přijít,” říká Irena Smetáčková.
Všechno z tématu Životní styl můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechno z tématu Životní styl můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
17. května je Mezinárodní den proti homofobii, bifobii a transfobii. Irena Smetáčková z Katedry psychologie PedF UK a Viktor Heumann z organizace Transparent vedou také kurzy v rámci platformy Učím o lgbt.cz. „Projekt spojuje práci několika organizací, které se na poli LGBT+ výuky pohybují už dlouhou dobu a jeho cílem je nabídnout školám konkrétní materiály, které by mohli vyučující použít, když s tímhle tématem chtějí do výuky přijít,” říká Irena Smetáčková.
Všechno z tématu Životní styl můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .
Všechno z tématu Životní styl můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .