
Srdce úspěchu: Jak emoce formují zákaznický vztah

O epizodě podcastu
Emoce do marketingu patří stejně jako dozlatova opečená cibulka do základu delikatesního guláše. Pojďme zjistit, kde a v čem vám práce se zákazníkovými emocemi může pomoct a kam všude vlastně patří.
-----
Zkratka k epizodě, kterou jsem zmiňovala: Jak získat relevantní zpětnou vazbu od zákazníků
Emoce do marketingu patří stejně jako dozlatova opečená cibulka do základu delikatesního guláše. Pojďme zjistit, kde a v čem vám práce se zákazníkovými emocemi může pomoct a kam všude vlastně patří.
-----
Zkratka k epizodě, kterou jsem zmiňovala: Jak získat relevantní zpětnou vazbu od zákazníků
Popis podcastu
Audio verze blogu o tvůrčím podnikání, copywritingu a marketingu, pro nezávislé tvůrce a malé značky, které podnikají srdcem a hledají cesty, jak svou tvorbu přeměnit v úspěšnou značku. Podcastem provází Bára Perglová - tvůrčí žena činu.