O lovení tuňáků v rybníku, o porcelánových talířích mezi jednorázovým nádobím, o důkazech místo slibů a taky o tom, že vždycky je lepší hýčkat to, co už máte než se hnát za fata morganou. Důvodů, proč se vaše zboží neprodává může být celá hromada, ale já jsem vám pro zjednodušení sepsala 8 nejčastějších. Audioverze článku 8 důvodů, proč se vaše zboží neprodává.
Rychlejší cesta k tomu, o čem jsem v článku mluvila:
Článek Jak najít svého ideálního zákazníka
Příručka Jak využít principy vyprávění příběhu v produktovém popisku a psát jako profíci
Instantní obsah - Příspěvky na sítě na celý rok. Hotovo.
O lovení tuňáků v rybníku, o porcelánových talířích mezi jednorázovým nádobím, o důkazech místo slibů a taky o tom, že vždycky je lepší hýčkat to, co už máte než se hnát za fata morganou. Důvodů, proč se vaše zboží neprodává může být celá hromada, ale já jsem vám pro zjednodušení sepsala 8 nejčastějších. Audioverze článku 8 důvodů, proč se vaše zboží neprodává .
Rychlejší cesta k tomu, o čem jsem v článku mluvila:
Článek Jak najít svého ideálního zákazníka
Příručka Jak využít principy vyprávění příběhu v produktovém popisku a psát jako profíci
Instantní obsah - Příspěvky na sítě na celý rok. Hotovo.
Audio verze blogu o tvůrčím podnikání, copywritingu a marketingu, pro nezávislé tvůrce a malé značky, které podnikají srdcem a hledají cesty, jak svou tvorbu přeměnit v úspěšnou značku. Podcastem provází Bára Perglová - tvůrčí žena činu.