Vztah se zákazníkem nezačíná objednávkou. Ale může tam začít něco mnohem důležitějšího.V posledním díle minisérie se podíváme na to, co dělat, aby zákazník nenakoupil jen jednou, ale vracel se znovu.Posdílím s tebou 6 principů, které ti pomůžou budovat věrnost, aniž bys musela mít věrnostní program.Protože lidi se nevrací pro produkt. Vrací se pro značku, se kterou chtějí zůstat. 💕👉 Chceš i konkrétní kroky, jak věrnost budovat právě s tvými zákazníky? Najdeš je v mém praktickém nástroji 101 způsobů, jak zvýšit prodeje.
Vztah se zákazníkem nezačíná objednávkou. Ale může tam začít něco mnohem důležitějšího.
V posledním díle minisérie se podíváme na to, co dělat, aby zákazník nenakoupil jen jednou, ale vracel se znovu.
Posdílím s tebou 6 principů, které ti pomůžou budovat věrnost, aniž bys musela mít věrnostní program.
Protože lidi se nevrací pro produkt. Vrací se pro značku, se kterou chtějí zůstat. 💕
👉 Chceš i konkrétní kroky, jak věrnost budovat právě s tvými zákazníky? Najdeš je v mém praktickém nástroji 101 způsobů, jak zvýšit prodeje.
Audio verze blogu o tvůrčím podnikání, copywritingu a marketingu, pro nezávislé tvůrce a malé značky, které podnikají srdcem a hledají cesty, jak svou tvorbu přeměnit v úspěšnou značku. Podcastem provází Bára Perglová - tvůrčí žena činu.