
"Je lepší mít špatnou vizi než žádnou vizi. A cesta k jejímu dosažení musí být plánovaná společně s vaším týmem. A na té cestě nechte lidi dělat chyby. Naučí se víc, než na jakémkoliv školení."
Jasně že vím, co mám dělat. Nosím to v hlavě už nějakou dobu. Ale vize a strategie, to není nic pro mě.
O vizích a strategiích se píše snad v každé byznysové nebo koučovací knížce. Možná právě proto je bereme za samozřejmou věc. Až tak samozřejmou, že je sami ve firmě mnohdy nemáme formálně zpracované. Nosíme je v hlavě. Mezi vlastní lidi z nich trousíme jen náhodné drobky. A pak se divíme, že nám pod rukama rostou neangažované týmy, které si hrají na písečku jen toho svého oddělení. A snažíme se to všemožně zlomit. Přitom stačí tak málo.
Mít někde formálně stanovenou a jasně komunikovanou vizi a strategii. To už ale víte z těch byznysových a koučovacích knih. To bych nosil dříví do lesa.
Místo toho jsem si před mikrofon pozval někoho, kdo touhle změnou zrovna prochází. Michal Pešek , zakladatel Pešek Machinery si dlouhá léta svoje plány taky nechával pro sebe. Až jednou … A právě o tom je tenhle díl Zážehu, v němž se Michala ptám…
🔸 Co mu vize přináší v praktickém každodenním životě?
🔸 Jaký byl proces tvoření vize prakticky?
🔸 Jak detailně má vizi připravenou?
🔸 Jakou roli ve strategii hrají inovace a obchod?
🔸 Jak měří kroky v naplňování vize?
Michal svoje poznatky zabalil i do materiálního bonusu „ Jak na strategický rozvoj firmy “. Naleznete ho na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
Jasně že vím, co mám dělat. Nosím to v hlavě už nějakou dobu. Ale vize a strategie, to není nic pro mě.
O vizích a strategiích se píše snad v každé byznysové nebo koučovací knížce. Možná právě proto je bereme za samozřejmou věc. Až tak samozřejmou, že je sami ve firmě mnohdy nemáme formálně zpracované. Nosíme je v hlavě. Mezi vlastní lidi z nich trousíme jen náhodné drobky. A pak se divíme, že nám pod rukama rostou neangažované týmy, které si hrají na písečku jen toho svého oddělení. A snažíme se to všemožně zlomit. Přitom stačí tak málo.
Mít někde formálně stanovenou a jasně komunikovanou vizi a strategii. To už ale víte z těch byznysových a koučovacích knih. To bych nosil dříví do lesa.
Místo toho jsem si před mikrofon pozval někoho, kdo touhle změnou zrovna prochází. Michal Pešek , zakladatel Pešek Machinery si dlouhá léta svoje plány taky nechával pro sebe. Až jednou … A právě o tom je tenhle díl Zážehu, v němž se Michala ptám…
🔸 Co mu vize přináší v praktickém každodenním životě?
🔸 Jaký byl proces tvoření vize prakticky?
🔸 Jak detailně má vizi připravenou?
🔸 Jakou roli ve strategii hrají inovace a obchod?
🔸 Jak měří kroky v naplňování vize?
Michal svoje poznatky zabalil i do materiálního bonusu „ Jak na strategický rozvoj firmy “. Naleznete ho na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
Popis podcastu
Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)
