Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 99: Vladislav Polášek | Jak využít inovace pro zvýšení efektivity ve výrobě

99: Vladislav Polášek | Jak využít inovace pro zvýšení efektivity ve výrobě

Obrázek epizody 99: Vladislav Polášek | Jak využít inovace pro zvýšení efektivity ve výrobě

Poslechněte si podcast

11. 7. 2023

39 min

O epizodě podcastu

První, co vidíte, když si něco koupíte, je většinou krabice. Ta taky první rychle letí do kouta. Ani nepostřehnete, jak komplexní dílo to může být. Například u elektroniky. Ani vás nenapadne, jak obtížné ho může být vyrobit. A co je k tomu potřeba. Třeba výsekový nástroj. Třeba z Kaňák Group.

A tak není divu, že tuhle skvělou firmu znají je jen lidi z oboru. To je škoda, velká škoda. Hrají totiž v rámci svojí specializace světovou ligu. A míří těsně pod vrchol. Zatím. Jsem si jist, že až tam budou, stačit jim to nebude.

Co přesně je tam má dostat? Hlavně jasná vize, loajální tým s chutí pomáhat a důraz na systematické inovace napříč firmou. Alespoň tak mi to Vladislav Polášek ze společnosti Kaňák Group vysvětloval v další epizodě.

Co přesně jsme společně probírali?

? Jak sestavit tým, který dotáhne firmu do světové špičky v oboru?
? Proč i být druhým na trhu není špatná strategie?
? Jak na nás kouká západní konkurence?
? Jak díky inovaci kapacitnímu plánování zdvihnout výrobu o 30%?
? Jak se systematicky podněcují inovace?

Celou epizodu najdete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.

První, co vidíte, když si něco koupíte, je většinou krabice. Ta taky první rychle letí do kouta. Ani nepostřehnete, jak komplexní dílo to může být. Například u elektroniky. Ani vás nenapadne, jak obtížné ho může být vyrobit. A co je k tomu potřeba. Třeba výsekový nástroj. Třeba z Kaňák Group.

A tak není divu, že tuhle skvělou firmu znají je jen lidi z oboru. To je škoda, velká škoda. Hrají totiž v rámci svojí specializace světovou ligu. A míří těsně pod vrchol. Zatím. Jsem si jist, že až tam budou, stačit jim to nebude.

Co přesně je tam má dostat? Hlavně jasná vize, loajální tým s chutí pomáhat a důraz na systematické inovace napříč firmou. Alespoň tak mi to Vladislav Polášek ze společnosti Kaňák Group vysvětloval v další epizodě.

Co přesně jsme společně probírali?

🔸 Jak sestavit tým, který dotáhne firmu do světové špičky v oboru?
🔸 Proč i být druhým na trhu není špatná strategie?
🔸 Jak na nás kouká západní konkurence?
🔸 Jak díky inovaci kapacitnímu plánování zdvihnout výrobu o 30%?
🔸 Jak se systematicky podněcují inovace?

Celou epizodu najdete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)