Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 96: Michaela Luňáčková & Jan Janča | Jak má spolupracovat marketing a vývoj aplikací

96: Michaela Luňáčková & Jan Janča | Jak má spolupracovat marketing a vývoj aplikací

Obrázek epizody 96: Michaela Luňáčková & Jan Janča | Jak má spolupracovat marketing a vývoj aplikací

Poslechněte si podcast

20. 6. 2023

47 min

O epizodě podcastu

Pro spoustu lidí přišli na první pohled z úplně jiných odborností a neměli by si co říct. Ona z marketingu, on z vývoje aplikací. Přesto se dali dohromady a mají společně firmu. A šlape jim to, zdá se, báječně.

Navíc mají mnohdy zcela jasné a mnohdy trochu provokativní názory. Pojmenovávají napřímo v marketingu a programování věci, které mnohdy tušíme, ale mluvíme o nich jen u piva a jen polohlasně. To Michaela Luňáčková a Jan Janča ze společnosti Cognito se s tím nemažou. A je to, řeknu vám, řádně osvěžující.

V možná trochu neučesané a neortodoxní epizodě na obou dvou vyzvídám odpovědi na následující otázky:

? Proč si každý myslí, že je marketingový specialista?
? Jak použít AI v každodenní práci vývojářů?
? Jak použít AI ve velké marketingové agentuře?
? Jak na marketing navazuje vývoj aplikace?
? Co pravděpodobně jako MSP dělám v marketingu špatně?

Kompletní díl najdete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody a případné bonusy.
Pro spoustu lidí přišli na první pohled z úplně jiných odborností a neměli by si co říct. Ona z marketingu, on z vývoje aplikací. Přesto se dali dohromady a mají společně firmu. A šlape jim to, zdá se, báječně.

Navíc mají mnohdy zcela jasné a mnohdy trochu provokativní názory. Pojmenovávají napřímo v marketingu a programování věci, které mnohdy tušíme, ale mluvíme o nich jen u piva a jen polohlasně. To Michaela Luňáčková a Jan Janča ze společnosti Cognito se s tím nemažou. A je to, řeknu vám, řádně osvěžující.

V možná trochu neučesané a neortodoxní epizodě na obou dvou vyzvídám odpovědi na následující otázky:

🔸 Proč si každý myslí, že je marketingový specialista?
🔸 Jak použít AI v každodenní práci vývojářů?
🔸 Jak použít AI ve velké marketingové agentuře?
🔸 Jak na marketing navazuje vývoj aplikace?
🔸 Co pravděpodobně jako MSP dělám v marketingu špatně?

Kompletní díl najdete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody a případné bonusy.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)