
O epizodě podcastu
„Pokud chcete investovat v nemovitostech, vezměte si k někoho k ruce. Dejte na chemii a doporučení. Není ostuda požádat o pomoc někoho, kdo o věci ví víc než vy. Ostuda je zbytečně prodělat peníze.“
Možná je taky znáte. Přišli k penězům a chtěli si splnit životní sen. Otevřít si malý hotýlek. Někde v horách. Nebo na pobřeží. Nikdy před tím to nedělali. Zkušeností ale měli hromady. Vždyť přece tolikrát v něčem podobném bydleli. A pak přišli o iluze. A o peníze.
Jiní tvrdě makali na své firmě, až jim začala být malá. A tak chtěli do nového. Lepšího. Většího. Vyhlédli si pozemek. Fabriku. Cokoliv jiného. Podepsali smlouvu. Pak zjistili, že něco přehlédli. Protože to jednoduše nikdy před tím nedělali. A taky přišli o peníze.
Tak přesně tomuhle se snaží předcházet Jan Adámek z Jan Reality . Někdo by ho prostě nazval realiťákem. Honza ale toho dělá daleko víc. Snaží se svoje klienty provázet úskalími realitního byznysu. Ať na straně kupující, nebo prodávající. A přivést je k prosperujícímu podnikání. Alespoň co se nemovitostí týče.
Nemovitosti nejsou pro moji bublinu častým tématem rozhovorů. Alespoň ne v byznysu. Právě proto jsem si Honzu pozval, aby nám v nich udělal jasněji. Na co jsem se ptal?
? Čím hotelnictví může inspirovat ostatní obory?
? Jak naložit se zpětnou vazbou od klientů?
? Na co si dát pozor při nákupu komerční nemovitosti?
? Proč si jako kupující vzít k nákupu vlastního realiťáka?
? Jak se chystá využít umělou inteligenci ve vlastním podnikání?
Pokud momentálně nějaký nákup řešíte, mohl by vás zaujmout bonus, který Honza přichystal. Jde o checklist „ Na co si dát pozor při koupi komerční nemovitosti “. Najdete ho na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Možná je taky znáte. Přišli k penězům a chtěli si splnit životní sen. Otevřít si malý hotýlek. Někde v horách. Nebo na pobřeží. Nikdy před tím to nedělali. Zkušeností ale měli hromady. Vždyť přece tolikrát v něčem podobném bydleli. A pak přišli o iluze. A o peníze.
Jiní tvrdě makali na své firmě, až jim začala být malá. A tak chtěli do nového. Lepšího. Většího. Vyhlédli si pozemek. Fabriku. Cokoliv jiného. Podepsali smlouvu. Pak zjistili, že něco přehlédli. Protože to jednoduše nikdy před tím nedělali. A taky přišli o peníze.
Tak přesně tomuhle se snaží předcházet Jan Adámek z Jan Reality . Někdo by ho prostě nazval realiťákem. Honza ale toho dělá daleko víc. Snaží se svoje klienty provázet úskalími realitního byznysu. Ať na straně kupující, nebo prodávající. A přivést je k prosperujícímu podnikání. Alespoň co se nemovitostí týče.
Nemovitosti nejsou pro moji bublinu častým tématem rozhovorů. Alespoň ne v byznysu. Právě proto jsem si Honzu pozval, aby nám v nich udělal jasněji. Na co jsem se ptal?
? Čím hotelnictví může inspirovat ostatní obory?
? Jak naložit se zpětnou vazbou od klientů?
? Na co si dát pozor při nákupu komerční nemovitosti?
? Proč si jako kupující vzít k nákupu vlastního realiťáka?
? Jak se chystá využít umělou inteligenci ve vlastním podnikání?
Pokud momentálně nějaký nákup řešíte, mohl by vás zaujmout bonus, který Honza přichystal. Jde o checklist „ Na co si dát pozor při koupi komerční nemovitosti “. Najdete ho na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.
„Pokud chcete investovat v nemovitostech, vezměte si k někoho k ruce. Dejte na chemii a doporučení. Není ostuda požádat o pomoc někoho, kdo o věci ví víc než vy. Ostuda je zbytečně prodělat peníze.“
Možná je taky znáte. Přišli k penězům a chtěli si splnit životní sen. Otevřít si malý hotýlek. Někde v horách. Nebo na pobřeží. Nikdy před tím to nedělali. Zkušeností ale měli hromady. Vždyť přece tolikrát v něčem podobném bydleli. A pak přišli o iluze. A o peníze.
Jiní tvrdě makali na své firmě, až jim začala být malá. A tak chtěli do nového. Lepšího. Většího. Vyhlédli si pozemek. Fabriku. Cokoliv jiného. Podepsali smlouvu. Pak zjistili, že něco přehlédli. Protože to jednoduše nikdy před tím nedělali. A taky přišli o peníze.
Tak přesně tomuhle se snaží předcházet Jan Adámek z Jan Reality. Někdo by ho prostě nazval realiťákem. Honza ale toho dělá daleko víc. Snaží se svoje klienty provázet úskalími realitního byznysu. Ať na straně kupující, nebo prodávající. A přivést je k prosperujícímu podnikání. Alespoň co se nemovitostí týče.
Nemovitosti nejsou pro moji bublinu častým tématem rozhovorů. Alespoň ne v byznysu. Právě proto jsem si Honzu pozval, aby nám v nich udělal jasněji. Na co jsem se ptal?
🔸 Čím hotelnictví může inspirovat ostatní obory?
🔸 Jak naložit se zpětnou vazbou od klientů?
🔸 Na co si dát pozor při nákupu komerční nemovitosti?
🔸 Proč si jako kupující vzít k nákupu vlastního realiťáka?
🔸 Jak se chystá využít umělou inteligenci ve vlastním podnikání?
Pokud momentálně nějaký nákup řešíte, mohl by vás zaujmout bonus, který Honza přichystal. Jde o checklist „Na co si dát pozor při koupi komerční nemovitosti“. Najdete ho na www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Popis podcastu
Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)
