Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 89: Petr Němeček a Aleš Roman | Jak psát nabídky, které vás odliší od konkurence

89: Petr Němeček a Aleš Roman | Jak psát nabídky, které vás odliší od konkurence

Obrázek epizody 89: Petr Němeček a Aleš Roman | Jak psát nabídky, které vás odliší od konkurence

Poslechněte si podcast

2. 5. 2023

41 min

O epizodě podcastu

„Chci docílit toho, aby klientovi, který odchází ze schůzky, kde mu představuji návrh řešení, na mysl jako první vyskočila myšlenka: „Ty si na tom dali ale k…a záležet!“

Známe se už relativně dlouho. Hlavně díky Mastermind klubu, kde jsem oba potkal a měl šanci pozorovat. Vidět a slyšet, jak o obchodu uvažují. Pozvat je do podcastu a klást jim obchodní otázky, které je snad vyvedli mimo komfortní zónu. Obstáli. Proto jsem si je oba pozval na první letošní Inkubátor. A do dalšího dílu podcastu.

Petr Němeček a Aleš Roman jsou dva mladí obchodní ředitelé, kteří to mají v hlavě skvěle srovnané. Výsledky jejich práce to jen dokazují. Proto jsem z nich za vás chtěl dostat alespoň kousek jejich know how. O čem jsme se bavili?

? Co je přimělo účastnit se Inkubátoru?
? Co se v Inkubátoru naučili od účastníků?
? Je řízení a rozvoj týmu jedno a totéž?
? Jak správně sestavit variantní nabídku?
? Kolik času je třeba věnovat analytické fázi obchodu?

Originál tohoto Zážehu naleznete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody a případné bonusy.
„Chci docílit toho, aby klientovi, který odchází ze schůzky, kde mu představuji návrh řešení, na mysl jako první vyskočila myšlenka: „Ty si na tom dali ale k…a záležet!“

Známe se už relativně dlouho. Hlavně díky Mastermind klubu, kde jsem oba potkal a měl šanci pozorovat. Vidět a slyšet, jak o obchodu uvažují. Pozvat je do podcastu a klást jim obchodní otázky, které je snad vyvedli mimo komfortní zónu. Obstáli. Proto jsem si je oba pozval na první letošní Inkubátor. A do dalšího dílu podcastu.

Petr Němeček a Aleš Roman jsou dva mladí obchodní ředitelé, kteří to mají v hlavě skvěle srovnané. Výsledky jejich práce to jen dokazují. Proto jsem z nich za vás chtěl dostat alespoň kousek jejich know how. O čem jsme se bavili?

🔸 Co je přimělo účastnit se Inkubátoru?
🔸 Co se v Inkubátoru naučili od účastníků?
🔸 Je řízení a rozvoj týmu jedno a totéž?
🔸 Jak správně sestavit variantní nabídku?
🔸 Kolik času je třeba věnovat analytické fázi obchodu?

Originál tohoto Zážehu naleznete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody a případné bonusy.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)