Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 74: Michal Hochman | Jak na vývoj produktu a uvedení na trh

74: Michal Hochman | Jak na vývoj produktu a uvedení na trh

Obrázek epizody 74: Michal Hochman | Jak na vývoj produktu a uvedení na trh

Poslechněte si podcast

17. 1. 2023

52 min

O epizodě podcastu

„Začněte myšlenkou, která s vámi rezonuje. Prostudujte problematiku a mluvte s cílovou skupinou o jejich problémech. Připravte první jednoduché návrhy. Opět validujte. Nebojte se ale ani vlastní vize. Rychle nasaďte do praxe. A ověřujte, ověřujte, ověřujte.“

Sukces nebo průser? Všichni sní o tom prvním, statisticky vychází to druhé.

Vývoj nového produktu není nikdy lehká záležitost. Píšou o tom v Czech Crunchi i Forbsu. Takže to bude pravda. Zároveň upozorňují na nejčastější chyby, které se ve vývoji produktu a jeho uvedení na trh dělají. A víte co? Stejně se nepoučíme. Vsadím se, že s tím máte vlastní zkušenost. Nebo minimálně od kamarádů a kamarádek víte, o čem mluvím. Vypadá to, že nelze uniknout…

Hele, lze. Byť i v tomto případě to bylo o fous. A o téměř milion zbytečně utracených peněz. Teď už ale nový produkt společnosti Alveno vesele nabírá klienty. A Michal Hochman mi může vesele vyprávět, co tomu všemu předcházelo. Proto jsme se zaměřili na následující otázky:

„Začněte myšlenkou, která s vámi rezonuje. Prostudujte problematiku a mluvte s cílovou skupinou o jejich problémech. Připravte první jednoduché návrhy. Opět validujte. Nebojte se ale ani vlastní vize. Rychle nasaďte do praxe. A ověřujte, ověřujte, ověřujte.“

Sukces nebo průser? Všichni sní o tom prvním, statisticky vychází to druhé.

Vývoj nového produktu není nikdy lehká záležitost. Píšou o tom v Czech Crunchi i Forbsu. Takže to bude pravda. Zároveň upozorňují na nejčastější chyby, které se ve vývoji produktu a jeho uvedení na trh dělají. A víte co? Stejně se nepoučíme. Vsadím se, že s tím máte vlastní zkušenost. Nebo minimálně od kamarádů a kamarádek víte, o čem mluvím. Vypadá to, že nelze uniknout…

Hele, lze. Byť i v tomto případě to bylo o fous. A o téměř milion zbytečně utracených peněz. Teď už ale nový produkt společnosti Alveno vesele nabírá klienty. A Michal Hochman mi může vesele vyprávět, co tomu všemu předcházelo. Proto jsme se zaměřili na následující otázky:

🔸 Jak vznikl nápad na nový produkt?
🔸 Jak vybrat vzorek pro validaci nápadu a jak validovat?
🔸 Jak moc se držet vlastního nápadu a jak moc dát na klienty?
🔸 Jak přistupovat k cenotvorbě?
🔸 Jak stanovit velikost trhu a adekvátní technologie?

Michal to celé shrnul i do bonusu „ 7 tipů pro úspěšný vývoj produktu “.

Mrkněte na www.martinhurych.com/zazeh . Najdete tam nejen zmiňovaný bonus, ale i další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)