Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 189 | Jan Řezáč | Obsah automaticky, web bez kodéra, novým výzkum zákazníků. Vítejte v AI firmě

189 | Jan Řezáč | Obsah automaticky, web bez kodéra, novým výzkum zákazníků. Vítejte v AI firmě

Obrázek epizody 189 | Jan Řezáč | Obsah automaticky, web bez kodéra, novým výzkum zákazníků. Vítejte v AI firmě

Poslechněte si podcast

22. 4. 2025

59 min

O epizodě podcastu

Je možné, aby firma generovala obsah, komunikovala se zákazníky, dělala výzkum i marketing… bez prstu na klávesnici? Je. A já jsem si do podcastu pozval člověka, který to dělá každý den.Jan Řezáč ze společnosti House of Řezáč už dávno neřeší, jestli AI použít. Řeší jen jak. Zatímco většina firem pořád hledá odvahu k prvnímu kroku, on už má svého komorníka (AI chatbota), vlastního mluvícího avatara a stroj na recyklaci obsahu, který sype desítky výstupů týdně – a to všechno s minimálním zásahem člověka.Tuhle epizodu doporučuju každému, kdo to s AI myslí vážně – a zároveň si nechce pod sebou podříznout větev tím, že zapomene na to nejdůležitější: kdo je váš zákazník, co ho trápí a jak mu opravdu pomoct.Povídali jsme si o tom:🔸 Jak v House of Řezáč používají AI na marketing?🔸 Jak v kvantitě informací udržet kvalitu a SEO?🔸 Jak lidé reagují na digitálního avatara?🔸 Jak bude vypadat web v době AI?🔸 Proč je stále důležité chápat zákazníka?

Je možné, aby firma generovala obsah, komunikovala se zákazníky, dělala výzkum i marketing… bez prstu na klávesnici? Je.


A já jsem si do podcastu pozval člověka, který to dělá každý den.


Jan Řezáč ze společnosti House of Řezáč už dávno neřeší, jestli AI použít. Řeší jen jak. Zatímco většina firem pořád hledá odvahu k prvnímu kroku, on už má svého komorníka (AI chatbota), vlastního mluvícího avatara a stroj na recyklaci obsahu, který sype desítky výstupů týdně – a to všechno s minimálním zásahem člověka.


Tuhle epizodu doporučuju každému, kdo to s AI myslí vážně – a zároveň si nechce pod sebou podříznout větev tím, že zapomene na to nejdůležitější: kdo je váš zákazník, co ho trápí a jak mu opravdu pomoct.


Povídali jsme si o tom:

🔸 Jak v House of Řezáč používají AI na marketing?

🔸 Jak v kvantitě informací udržet kvalitu a SEO?

🔸 Jak lidé reagují na digitálního avatara?

🔸 Jak bude vypadat web v době AI?

🔸 Proč je stále důležité chápat zákazníka?


Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)