Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 186 | Matěj Mrázek & Josef Berger | E-commerce v B2B už dávno není e-shop

186 | Matěj Mrázek & Josef Berger | E-commerce v B2B už dávno není e-shop

Obrázek epizody 186 | Matěj Mrázek & Josef Berger | E-commerce v B2B už dávno není e-shop

Poslechněte si podcast

1. 4. 2025

48 min

O epizodě podcastu

E-commerce v B2B? Většina lidí si představí něco mezi Alzou a katalogem v PDF. Jenže realita je mnohem, mnohem hlubší.Začíná u produktových dat, pokračuje přes ERP, CRM, nabídky, cenotvorbu, až po AI, která dokáže nejen pomáhat obchodníkům, ale sama vyhledávat a rozhodovat o nákupu.A končí? U úplné transformace obchodního oddělení. Ne webem. Ne „e-shopem“. Ale digitálním obchodním strojem, který šetří čas, snižuje náklady a zrychluje růst.Právě o tomhle je dnešní Zážeh. Pozval jsem dva lidi, kteří B2B digitalizací žijí. A kteří rozumí technologiím stejně dobře jako byznysu.Matěj Mrázek a Josef Berger z firmy Emorfiq staví digitální řešení pro technické, výrobní a průmyslové firmy, které chtějí mít v obchodě konečně pořádek, škálovatelnost a náskok. A právě s nimi rozebíráme…🔸 Co dnes patří pod B2B e-commerce?🔸 Jak dát zákazníkovi stejnou péči i přes e-commerce?🔸 Je EDI a VMI také e-commerce?🔸 Jak si představit virtuální obchodní oddělení?🔸 Jak bude vypadat e-commerce v době AI?Když si tuhle epizodu poslechnete, pochopíte, proč e-commerce už dávno není o košíku a dopravci, ale o strategii, integraci a pohodlí. A proč je to jedna z největších příležitostí pro růst v B2B segmentu.Doporučuju vydržet až do konce. A taky si stáhnout bonus "Je vaše B2B e-commerce připravena na 21. století?", který najdete níže. Jestli někdy přemýšlíte o tom, jak škálovat obchod bez dalšího nabírání lidí, tohle je přesně pro vás.Celou epizodu najdete, stejně jako všechny další, na www.martinhurych.com/zazeh

E-commerce v B2B? Většina lidí si představí něco mezi Alzou a katalogem v PDF. Jenže realita je mnohem, mnohem hlubší.


Začíná u produktových dat, pokračuje přes ERP, CRM, nabídky, cenotvorbu, až po AI, která dokáže nejen pomáhat obchodníkům, ale sama vyhledávat a rozhodovat o nákupu.


A končí? U úplné transformace obchodního oddělení. Ne webem. Ne „e-shopem“. Ale digitálním obchodním strojem, který šetří čas, snižuje náklady a zrychluje růst.


Právě o tomhle je dnešní Zážeh. Pozval jsem dva lidi, kteří B2B digitalizací žijí. A kteří rozumí technologiím stejně dobře jako byznysu.

Matěj Mrázek a Josef Berger z firmy Emorfiq staví digitální řešení pro technické, výrobní a průmyslové firmy, které chtějí mít v obchodě konečně pořádek, škálovatelnost a náskok.


A právě s nimi rozebíráme…


🔸 Co dnes patří pod B2B e-commerce?

🔸 Jak dát zákazníkovi stejnou péči i přes e-commerce?

🔸 Je EDI a VMI také e-commerce?

🔸 Jak si představit virtuální obchodní oddělení?

🔸 Jak bude vypadat e-commerce v době AI?


Když si tuhle epizodu poslechnete, pochopíte, proč e-commerce už dávno není o košíku a dopravci, ale o strategii, integraci a pohodlí. A proč je to jedna z největších příležitostí pro růst v B2B segmentu.


Doporučuju vydržet až do konce. A taky si stáhnout bonus " Je vaše B2B e-commerce připravena na 21. století? ", který najdete níže. Jestli někdy přemýšlíte o tom, jak škálovat obchod bez dalšího nabírání lidí, tohle je přesně pro vás.


Celou epizodu najdete, stejně jako všechny další, na www.martinhurych.com/zazeh

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)