Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 160: Michaela Miklasová & Radek Miškovský | Jak najít, rozvíjet a udržet talenty vaší firmy

160: Michaela Miklasová & Radek Miškovský | Jak najít, rozvíjet a udržet talenty vaší firmy

Obrázek epizody 160: Michaela Miklasová & Radek Miškovský | Jak najít, rozvíjet a udržet talenty vaší firmy

Poslechněte si podcast

17. 9. 2024

23 min

O epizodě podcastu

Moje generace o nich pořádá konference. Zakládá nezisky pro vzájemné pochopení. Děsí se momentu, kdy jim přijdou na pohovor. A ještě víc chvíle, kdy s nimi budou muset ve firmě pracovat. Protože prostě jejich doba se blíží a za chvíli budou nejčastější skupinou na pracovním trhu. Generace Z. Jsou tu ale i firmy a lidé, kteří právě tohoto trendu využívají. Sahají si pro nejlepší talenty generace. Zcela cíleně budují byznys model, jež vyzobávání, rozvoj a udržení talentů ve firmě podporuje.  Rozhodně nejsem generace Z. Ale protože jsem si v kariéře něco podobného zažil na vlastní kůži, mám k těmhle firmám jistý sentiment. Proto jsem si pozval Michaelu Miklasovou, Head of Influencom (to je ta z GenZ), a Radka Miškovského, CEO agentury CreatiCom, aby mi přišli před kameru říct, jak to mají právě u nich. Bylo to poslouchání v pravdě doporučeníhodné. Ptal jsem se …  🔸 Kdo nebo co je talent?  🔸 Jak poznat a vybrat talent?  🔸 Jaké jsou hlavní kroky v hledání talentů?  🔸 Jak si ve firmě talent udržet?  🔸 Jaká je návratnost hledání talentů?  Jestli máte s náborem talentů ve firmě trable, tenhle díl je zajímavé nakouknutí za kulisy. Nenechejte si ho ujít.Originál najdete na mých webových stránkách www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Moje generace o nich pořádá konference. Zakládá nezisky pro vzájemné pochopení. Děsí se momentu, kdy jim přijdou na pohovor. A ještě víc chvíle, kdy s nimi budou muset ve firmě pracovat. Protože prostě jejich doba se blíží a za chvíli budou nejčastější skupinou na pracovním trhu. Generace Z.

Jsou tu ale i firmy a lidé, kteří právě tohoto trendu využívají. Sahají si pro nejlepší talenty generace. Zcela cíleně budují byznys model, jež vyzobávání, rozvoj a udržení talentů ve firmě podporuje.

Rozhodně nejsem generace Z. Ale protože jsem si v kariéře něco podobného zažil na vlastní kůži, mám k těmhle firmám jistý sentiment. Proto jsem si pozval Michaelu Miklasovou , Head of Influencom (to je ta z GenZ), a Radka Miškovského , CEO agentury CreatiCom , aby mi přišli před kameru říct, jak to mají právě u nich. Bylo to poslouchání v pravdě doporučeníhodné. Ptal jsem se …

🔸 Kdo nebo co je talent?
🔸 Jak poznat a vybrat talent?
🔸 Jaké jsou hlavní kroky v hledání talentů?
🔸 Jak si ve firmě talent udržet?
🔸 Jaká je návratnost hledání talentů?

Jestli máte s náborem talentů ve firmě trable, tenhle díl je zajímavé nakouknutí za kulisy. Nenechejte si ho ujít.Originál najdete na mých webových stránkách www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)