
158: Sergej Pavljuk | Jak získat schůzku s generálním ředitelem

Poslechněte si podcast
3. 9. 2024
53 min
Oslovení potenciálního klienta za 5.000.000 CZK bez DPH.
Abych to trochu rozvedl. To oslovíte potenciálního klienta na LinkedIn. Pošlete mu jasně strukturovanou nabídku a pár odkazů, aby viděl, jak jste skvělí. On se naštve. Protože takových zpráv dostává desítky denně. Práskne vás za porušení interních podmínek LinkedIn a za nedodržení GDPR nařízení. A vy si vysloužíte flastr.
Pokud k tomu navrch použijete automatizační nástroj, můžete jako bonus přijít i o vlastní profil. A žádný další si nepořídit.
Jo, je to trochu maximalistická představa LinkedIn armageddonu. Jenže ruku na srdce … kolik z nás mnohdy už chodilo po ostří nože? A kolika z vás už uklouzla noha a sedli jste si na střenku obkročmo?
Jo, i já už před léty oplétačky pár dní měl. Od té doby jsem opatrnější.
Jak na to správně? Jak na LinkedIn vystupovat tak, aby to vaše potenciální zákazníky bavilo a vy si dokázali skutečně generovat zajímavé schůzky? Tohle všechno vám v nové epizodě poví Sergej Pavljuk z projektu StoryMatters.online. Sergeje není třeba představovat. Jde o jednoho z nejvýraznějších propagátorů LinkedIn v Česku a na Slovensku. Navrch propagátor datové analytiky. Co z toho mohlo vzejít? Následující dotazy.. a odpovědi na ně…
🔸 Jaká lze získat data o chování konkurence na LinkedIn?
🔸 Jaké nebezpečí hrozí při používání automatizace?
🔸 Jak oslovit člověka, o kterém vím, že ho zajímám?
🔸 Jakou konverzi bych měl na LinkedIn očekávat?
🔸 Jak na LinkedIn z nuly získat 12 obchodních jednání měsíčně?
Hlavní myšlenky Sergej shrnul i do bonusu „6 pravidel obchodu na LinkedIn“. Najdete ho na mých webových stránkách www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Popis podcastu
Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)