Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 141: David Lörincz | Jak na B2B reklamu na sociálních sítích v roce 2024

141: David Lörincz | Jak na B2B reklamu na sociálních sítích v roce 2024

Obrázek epizody 141: David Lörincz | Jak na B2B reklamu na sociálních sítích v roce 2024

Poslechněte si podcast

7. 5. 2024

48 min

O epizodě podcastu

Máte skvělý nápad, ale nikdo o něm neví. Chcete, nebo potřebujete, o něm dát světu vědět. Jenže vám řekli, že tohle je B2B a tam to rychle nejde. Že musíte dělat osvětu, že musíte vzdělávat, že musíte preferovat brandové kampaně nad výkonnostními. A že se máte vyhnout Facebooku, kde jsou dneska jenom staříci, prodejci hovadin z Číny a dezoláti. Mám skvělý nápad. Mrkněte na tuhle epizodu Zážehu, kde tyhle bludy stavíme s mým hostem na hlavu. David Lörincz, CEO projektu Modrá krev, je v Česku jeden z nejzkušenějších matadorů na poli B2B reklamy na sociálních sítích. Rukama mu prošla i aktuální esa, která mohou třeba za úspěch známých značek Vasky, Bagind či Botas. Dneska se David specializuje právě na B2B, protože říká, že e-commerce je pro něj nuda. Proto se ho ve video mostu na Bali ptám na následující otázky… 🔸 Je Facebook mrtvý? 🔸 Jaký je nejrozšířenější blud o B2B reklamě? 🔸 Jak ze vzdělávání na internetu rychle získat byznys? 🔸 Kde jsou možné zkratky? 🔸 Jaké metriky bych měl sledovat? David pro vás připravil i návodný bonus „6 tipů pro skvělé výsledky na sociálních sítích", díky nimž zažehnete svoji reklamu přímo raketově. Určitě se nezapomeňte mrknout. Stáhnout si ho můžete na www.martinhurych.com/zazeh. Tamtéž najdete i všechny další epizody.
Máte skvělý nápad, ale nikdo o něm neví. Chcete, nebo potřebujete, o něm dát světu vědět. Jenže vám řekli, že tohle je B2B a tam to rychle nejde. Že musíte dělat osvětu, že musíte vzdělávat, že musíte preferovat brandové kampaně nad výkonnostními. A že se máte vyhnout Facebooku, kde jsou dneska jenom staříci, prodejci hovadin z Číny a dezoláti.

Mám skvělý nápad. Mrkněte na tuhle epizodu Zážehu, kde tyhle bludy stavíme s mým hostem na hlavu.

David Lörincz , CEO projektu Modrá krev , je v Česku jeden z nejzkušenějších matadorů na poli B2B reklamy na sociálních sítích. Rukama mu prošla i aktuální esa, která mohou třeba za úspěch známých značek Vasky, Bagind či Botas. Dneska se David specializuje právě na B2B, protože říká, že e-commerce je pro něj nuda. Proto se ho ve video mostu na Bali ptám na následující otázky…

🔸 Je Facebook mrtvý?
🔸 Jaký je nejrozšířenější blud o B2B reklamě?
🔸 Jak ze vzdělávání na internetu rychle získat byznys?
🔸 Kde jsou možné zkratky?
🔸 Jaké metriky bych měl sledovat?

David pro vás připravil i návodný bonus „ 6 tipů pro skvělé výsledky na sociálních sítích ", díky nimž zažehnete svoji reklamu přímo raketově. Určitě se nezapomeňte mrknout. Stáhnout si ho můžete na www.martinhurych.com/zazeh . Tamtéž najdete i všechny další epizody.

Popis podcastu

Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)