
O epizodě podcastu
"Brand není jenom logo. Pracujte na své značce neustále, ne jen párkrát za rok. Pak to není branding, ale marketingové okénko."
Víte, co o vás nebo o firmě povídají, když u toho nejste? Ne? No to byste měli. Protože pokud potřebujete vědět, co je váš brand, tak je to přesně tohle. A jen pokud to budete vědět, dá se s brandem něco dělat.
Přesně. Brand není jenom logo, barvy, typ písma. Brand je mnohem víc. Brand se nedá změnit během pár schůzek s grafikem. Jako odměnu vám ale může klidně nabídnout to, že vám lidi odpustí nějaký váš občasný byznysový přešlap, nebo za vaše služby začnou platit víc.
To už motivuje, abyste se o brandu dozvěděli víc, že? Právě proto jsem si do tohoto dílu Zážehu pozval znalce. Jakub Kantor a jeho Kantor se tvorbou značek zabývá už dost dlouho na to, aby dokázal odpovědět moje všetečné otázky …
🔸 Co všechno je a není brand?
🔸 Má se vize podřizovat brandu?
🔸 Kde končí branding a začíná marketing?
🔸 Kdy je čas na rebranding či redesign?
🔸 Jak měřit přínos brandu?
Pro nás začínající amatéry a entuziasty Jakub připravil i „ Brand checklist “. Stáhnout si ho můžete u epizody na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
Víte, co o vás nebo o firmě povídají, když u toho nejste? Ne? No to byste měli. Protože pokud potřebujete vědět, co je váš brand, tak je to přesně tohle. A jen pokud to budete vědět, dá se s brandem něco dělat.
Přesně. Brand není jenom logo, barvy, typ písma. Brand je mnohem víc. Brand se nedá změnit během pár schůzek s grafikem. Jako odměnu vám ale může klidně nabídnout to, že vám lidi odpustí nějaký váš občasný byznysový přešlap, nebo za vaše služby začnou platit víc.
To už motivuje, abyste se o brandu dozvěděli víc, že? Právě proto jsem si do tohoto dílu Zážehu pozval znalce. Jakub Kantor a jeho Kantor se tvorbou značek zabývá už dost dlouho na to, aby dokázal odpovědět moje všetečné otázky …
🔸 Co všechno je a není brand?
🔸 Má se vize podřizovat brandu?
🔸 Kde končí branding a začíná marketing?
🔸 Kdy je čas na rebranding či redesign?
🔸 Jak měřit přínos brandu?
Pro nás začínající amatéry a entuziasty Jakub připravil i „ Brand checklist “. Stáhnout si ho můžete u epizody na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
"Brand není jenom logo. Pracujte na své značce neustále, ne jen párkrát za rok. Pak to není branding, ale marketingové okénko."
Víte, co o vás nebo o firmě povídají, když u toho nejste? Ne? No to byste měli. Protože pokud potřebujete vědět, co je váš brand, tak je to přesně tohle. A jen pokud to budete vědět, dá se s brandem něco dělat.
Přesně. Brand není jenom logo, barvy, typ písma. Brand je mnohem víc. Brand se nedá změnit během pár schůzek s grafikem. Jako odměnu vám ale může klidně nabídnout to, že vám lidi odpustí nějaký váš občasný byznysový přešlap, nebo za vaše služby začnou platit víc.
To už motivuje, abyste se o brandu dozvěděli víc, že? Právě proto jsem si do tohoto dílu Zážehu pozval znalce. Jakub Kantor a jeho Kantor Studio se tvorbou značek zabývá už dost dlouho na to, aby dokázal odpovědět moje všetečné otázky …
🔸 Co všechno je a není brand?
🔸 Má se vize podřizovat brandu?
🔸 Kde končí branding a začíná marketing?
🔸 Kdy je čas na rebranding či redesign?
🔸 Jak měřit přínos brandu?
Pro nás začínající amatéry a entuziasty Jakub připravil i „ Brand checklist “. Stáhnout si ho můžete u epizody na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
Víte, co o vás nebo o firmě povídají, když u toho nejste? Ne? No to byste měli. Protože pokud potřebujete vědět, co je váš brand, tak je to přesně tohle. A jen pokud to budete vědět, dá se s brandem něco dělat.
Přesně. Brand není jenom logo, barvy, typ písma. Brand je mnohem víc. Brand se nedá změnit během pár schůzek s grafikem. Jako odměnu vám ale může klidně nabídnout to, že vám lidi odpustí nějaký váš občasný byznysový přešlap, nebo za vaše služby začnou platit víc.
To už motivuje, abyste se o brandu dozvěděli víc, že? Právě proto jsem si do tohoto dílu Zážehu pozval znalce. Jakub Kantor a jeho Kantor Studio se tvorbou značek zabývá už dost dlouho na to, aby dokázal odpovědět moje všetečné otázky …
🔸 Co všechno je a není brand?
🔸 Má se vize podřizovat brandu?
🔸 Kde končí branding a začíná marketing?
🔸 Kdy je čas na rebranding či redesign?
🔸 Jak měřit přínos brandu?
Pro nás začínající amatéry a entuziasty Jakub připravil i „ Brand checklist “. Stáhnout si ho můžete u epizody na www.martinhurych.com/zazeh , stejně jako všechny další díly.
Popis podcastu
Akcelerační podcast Martina Hurycha (https://www.martinhurych.com/)
