
Tomáš Mrkvička o politickém marketingu: Pro kandidáta není možné mluvit hodinu a půl, a neříct nic z čeho by se nedal udělat šokantní titulek

O epizodě podcastu
Nová epizoda podcastu Zákulisí sociologie se vrací k prezidentským volbám. Hostem Kláry Zajíčkové a Martiny Buchtíka je komunikační a marketingový stratég Tomáš Mrkvička. Ten byl mimo jiné stratégem kampaně prezidentské kandidátky Danuše Nerudové. V čem se liší reklamní kampaň od té politické? Kdo píše posty politikům na sociálních sítích? Mají mít kandidáti názor vždy a na všechno? A proč jsou podle něj televizní debaty jako aréna plná tygrů? A je lepší pistáciová nebo rozinková tyčinka Deli? I to se dozvíte v nové epizodě.
Nová epizoda podcastu Zákulisí sociologie se vrací k prezidentským volbám. Hostem Kláry Zajíčkové a Martiny Buchtíka je komunikační a marketingový stratég Tomáš Mrkvička. Ten byl mimo jiné stratégem kampaně prezidentské kandidátky Danuše Nerudové. V čem se liší reklamní kampaň od té politické? Kdo píše posty politikům na sociálních sítích? Mají mít kandidáti názor vždy a na všechno? A proč jsou podle něj televizní debaty jako aréna plná tygrů? A je lepší pistáciová nebo rozinková tyčinka Deli? I to se dozvíte v nové epizodě.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Popis podcastu
Zákulisí sociologie, sociologický podcast o palčivých tématech s Martinem Buchtíkem a Klárou Zajíčkovou z výzkumné agentury STEM.