
Ondřej Sedláček, SatisMeter: Zpětná vazba a spokojenost zákazníků je klíč

Poslechněte si podcast
3. 10. 2022
1 hod 14 min
O epizodě podcastu
V roce 2015 Ondřej společně se svým bratrem založili nástroj SatisMeter, který umožňuje snadno měřit zákaznickou spokojenost sbírat zpětnou vazbu. Po několika letech SatisMeter zakoupil ProductBoard a bude jej integrovat. „Problém, které jsme klientům řešili, můžeme řešit dál, ale s výrazně větším týmem a podporou,“ říká Ondřej. V podcastu se dozvíte, jaké bylo podnikání od samotného začátku anebo proč byste měli měřit spokojenost zákazníků.
V roce 2015 Ondřej společně se svým bratrem založili nástroj SatisMeter, který umožňuje snadno měřit zákaznickou spokojenost sbírat zpětnou vazbu. Po několika letech SatisMeter zakoupil ProductBoard a bude jej integrovat. „Problém, které jsme klientům řešili, můžeme řešit dál, ale s výrazně větším týmem a podporou,“ říká Ondřej. V podcastu se dozvíte, jaké bylo podnikání od samotného začátku anebo proč byste měli měřit spokojenost zákazníků.
✅ Co jsme probrali?
- SaaS Vegas
- Metodiku NPS (net promoter score)
- Tipy, jak se ptát na zpětnou vazbu
- Rozdíly ve vnímání zpětné vazby ve světě
- Framework Jobs to be done
- Startup SatisMeter od jeho vzniku
- StartapYard a jeho přínosy
- Jak ProductBoard koupil SatisMeter
- Tipy na knihy
- Ondrovy denní rutiny
Blogposthttps://blog.freelo.cz/ondrej-sedlacek-satismeter-zpetna-vazba-a-spokojenost-zakazniku-je-klic/
Sleduj Ondru na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/ondrejsedlacek/?originalSubdomain=cz
Freelo www.freelo.io
Popis podcastu
Z Podpalubí… tam, kde všechno vzniká, kde slyšíš ten pravý šum byznysu – nápady, strategie, podnikatelské lekce i fuckupy.