
Novinky v PPC květen 2024

O epizodě podcastu
Google Analytics 4 přináší přesnější atribuční modely
Google rozšiřuje svou video síť o cílení na Google TV
Google Ads zavádí nový design
Přechod ze Smart Shopping na Performance Max u Microsoft Ads
Microsoft Ads zavádí nové funkce generativní AI
Google Ads konverze nově i v Microsoft Ads
Amazon a Brave spouští nové typy kampaní
- Google Analytics 4 přináší přesnější atribuční modely
- Google rozšiřuje svou video síť o cílení na Google TV
- Google Ads zavádí nový design
- Přechod ze Smart Shopping na Performance Max u Microsoft Ads
- Microsoft Ads zavádí nové funkce generativní AI
- Google Ads konverze nově i v Microsoft Ads
- Amazon a Brave spouští nové typy kampaní
Popis podcastu
Buďte v online světě napřed s podcastem Webmium - agilní digitální agentury s bohatými zkušenostmi za více jak 15let v online marketingu. V každém vydání načerpáte odborné rady od zkušených profesionálů, a to v oblastech jako PPC kampaně, SEO, UX, umělá inteligence či zviditelnění na sociálních sítích. A to vše pro malé a střední podnikatele.
Připojte se k nám.