Social Selling Index (SSI) je metrika, kterou LinkedIn vytvořil, aby pomohl uživatelům měřit jejich schopnost využívat platformu k budování profesních vztahů a prosazování jejich značky. Tento index může být klíčovým nástrojem pro všechny, kteří chtějí zlepšit svůj osobní branding, rozšířit svou síť kontaktů a tím zvýšit své obchodní příležitosti. Ať už pro získání obchodních partnerů nebo pro získání práce ve vysněné firmě.V tomto článku se podíváme na to, co SSI je, jak funguje, proč je důležitý a jak s ním pracovat, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Social Selling Index (SSI) je metrika, kterou LinkedIn vytvořil, aby pomohl uživatelům měřit jejich schopnost využívat platformu k budování profesních vztahů a prosazování jejich značky. Tento index může být klíčovým nástrojem pro všechny, kteří chtějí zlepšit svůj osobní branding, rozšířit svou síť kontaktů a tím zvýšit své obchodní příležitosti. Ať už pro získání obchodních partnerů nebo pro získání práce ve vysněné firmě.
V tomto článku se podíváme na to, co SSI je, jak funguje, proč je důležitý a jak s ním pracovat, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Buďte v online světě napřed s podcastem Webmium - agilní digitální agentury s bohatými zkušenostmi za více jak 15let v online marketingu. V každém vydání načerpáte odborné rady od zkušených profesionálů, a to v oblastech jako PPC kampaně, SEO, UX, umělá inteligence či zviditelnění na sociálních sítích. A to vše pro malé a střední podnikatele.
Připojte se k nám.