Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak UOL Účetnictví díky vzdělávání klientů akcelerovalo prodej

Jak UOL Účetnictví díky vzdělávání klientů akcelerovalo prodej

Obrázek epizody Jak UOL Účetnictví díky vzdělávání klientů akcelerovalo prodej

Poslechněte si podcast

14. 6. 2022

34 min

Hostem podcastu je Jana Jáčová - zakladatelka UOL Účetnictví. UOL je názorným příkladem toho, jaký vliv má vzdělávání zákazníků na prodejní výsledky. Za rok a půl se podařilo díky tvorbě vzdělávacího obsahu a komunikaci značky na sociálních médiích změnit rozložení sil v prodeji. Organický dosah a poptávka se zvýšily natolik, že jakákoliv placená reklama se stala minoritním zdrojem přísunu nových zákazníků a růstu obecně.

Jana se podělila o pár rad a tipů, jak se vzděláváním zákazníků začít.

Pokud jste se rozhodli, že se do vzdělávání trhu a vašich klientů chcete pustit naplno, tento díl bude pro vás určitě cennou inspirací.

Nejdůležitější momenty rozhovoru najdete také na našem blogu .

Popis podcastu

Jsme tým z Playou.com a věnujeme se vzdělávání zákazníků. V jednotlivých dílech podcastu budeme mluvit o tom jak co nejlépe komunikovat se zákazníky a jak docílit toho, aby vztah brand - zákazník byl na co nejlepší úrovni. Budeme si také povídat s našimi zákazníky a partnery o jejich příbězích a zkušenostech.