Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Co dělat, když zákazníci neumí využívat produkty?

Co dělat, když zákazníci neumí využívat produkty?

Obrázek epizody Co dělat, když zákazníci neumí využívat produkty?

Poslechněte si podcast

28. 6. 2022

21 min

Mít skvělý produkt je jedna věc. Další zásadní věc ale je, aby ho zákazníci uměli správně použít a efektivně využít. Když tomu tak není. To je bohužel problém spousty firem.

Co v takovém případě dělat a jak tento problém jednoduše vyřešit? To vám v dnešním díle Playou podcastu Vzdělávání zákazníků prozradí Radim Hladiš a Daniel Ladra.

Highlighty z dnešního rozhovoru nebo z předchozích dílů podcastu Vzdělávání zákazníků najdete také na našem blogu .

Popis podcastu

Jsme tým z Playou.com a věnujeme se vzdělávání zákazníků. V jednotlivých dílech podcastu budeme mluvit o tom jak co nejlépe komunikovat se zákazníky a jak docílit toho, aby vztah brand - zákazník byl na co nejlepší úrovni. Budeme si také povídat s našimi zákazníky a partnery o jejich příbězích a zkušenostech.