Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #9 Crowdfunding jako nástroj marketingu

#9 Crowdfunding jako nástroj marketingu

Obrázek epizody #9 Crowdfunding jako nástroj marketingu

Poslechněte si podcast

26. 1. 2022

1 hod 2 min

Brand awareness, teasing, storytelling, content marketing, online marketing, neuromarketing...Točí se vám z těchto pojmů hlava? Nemusí. V dalším díle našeho podcastu vám je Jan Kočenda, bývalý marketingový ředitel obuvnické firmy Vasky, dá do kontextu crowdfundingové kampaně. Právě Vasky vybraly na Hithitu přes 5 milionů korun. Co je při crowdfundingové kampani důležité? Co potrápilo Vasky v jejich vlastní kampani? A kde dneska Honza šéfuje marketingu? To vše se od něj dozvíte. Mluvit bude i o českých a světových značkách, o kterých jste určitě už slyšeli, protože za nimi stojí velmi úspěšná marketingová strategie.

Popis podcastu

Rozhovory se zajímavými osobnostmi - s autory knih, režiséry, šéfy divadel či podnikateli - kteří měli na Hithitu kampaň nebo mají ke crowdfundingu blízko. Za devět let existence pomohl Hithit získat finance tisícům lidí: nahráli díky němu desku, natočili film, postavili divadlo, vydali knížku, rozjeli podnikání, nebo ho naopak zachránili. Nechte si inspirovat příběhy lidí, kteří se nebáli splnit si svůj sen.