
35: Patrik Schober – Průmysl potřebuje dobré PR

O epizodě podcastu
Patrik Schober, řídící partner agentury PRAM Consulting, má ve svém portfoliu zastoupených firem zajímavou část těch z průmyslu. U jedné konkrétně se potkáváme v rámci redakčních aktivit. Proto víme, že k PR přistupuji lépe, než je mnohdy nelichotivý standard tuzemského trhu.
I když epizoda opět více evokuje naši komunikační linku Marketing 4 Engineering, tak dobré PR je základem každého úspěšného podniku i v průmyslu. Úspěšné zvládnutí této disciplíny se totiž může velice rychle propsat do hospodářských výsledků podniku.
I když epizoda opět více evokuje naši komunikační linku Marketing 4 Engineering, tak dobré PR je základem každého úspěšného podniku i v průmyslu. Úspěšné zvládnutí této disciplíny se totiž může velice rychle propsat do hospodářských výsledků podniku.
Patrik Schober, řídící partner agentury PRAM Consulting, má ve svém portfoliu zastoupených firem zajímavou část těch z průmyslu. U jedné konkrétně se potkáváme v rámci redakčních aktivit. Proto víme, že k PR přistupuji lépe, než je mnohdy nelichotivý standard tuzemského trhu.
I když epizoda opět více evokuje naši komunikační linku Marketing 4 Engineering, tak dobré PR je základem každého úspěšného podniku i v průmyslu. Úspěšné zvládnutí této disciplíny se totiž může velice rychle propsat do hospodářských výsledků podniku.
Popis podcastu
Průmysl prochází procesem transformace, ve kterém není vždy snadné se zorientovat. Jak zachovat konkurenceschopnost českého průmyslu? Na to se snaží najít odpověď Lukáš Smelík a jeho hosté v podcastu Vše o průmyslu, podcastu pro moderní výrobu.