
Vortex #67 | Načasování JRPG, dojmy z upraveného Battlefieldu V a rozhovor s Tobim z Warhorse

Nejnovější vydání našeho vidcastu je opět sestaveno ze zajímavých témat, které vám, doufejme, rozšíří obzory a zároveň se při jeho sledování a poslouchání pobavíte. Petr si připravil téma o načasování jednotlivých aspektů japonských RPG, se Zdeňkem se pozastavíte nad změnami a směřováním Battlefieldu V a Jirka vás vezme do oblak s dojmy z Ace Combat 7. Naším hostem byl Tobias Stolz-Zwilling zvaný Tobi, který už několik let pracuje coby PR manažer studia Warhorse a překvapivě jsme si s ním nepovídali pouze o Kingdom Come: Deliverance.
3:20 - Specifika načasování jednotlivých částí úvodů japonských RPG
26:32 - Překotné změny Battlefieldu V neprospívají
45:06 - Rozhovor s PR manažerem Warhorse Tobiasem Stolz-Zwillingem
1:28:16 - Závěrečný mišmaš
Sledujte nás na webu: https://www.vortex.cz
Napište nám na Facebooku: https://www.facebook.com/vortexczech/
Tweetněte nám na Twitteru: https://twitter.com/vortexczech
Přidejte se k nám na Discordu: https://t.co/Adu4LRZ07l
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.