
Vortex #326 | Jak se dělalo KCD na Switch, kde se vzaly názvy žánrů a rozhovor o hře Coffee Caravan

I když na dnešek připadá státní svátek, o vidcast vás neochudíme. Máme pro vás tradiční porci obsahu. Dvě témata, rozhovor a závěrečný mišmaš. Užijte si to.
Seznam témat
00:00 - Start
05:32 - Jak se dělalo Kingdom Come: Deliverance na Switch
28:02 - Odkud se vzaly názvy herních žánrů
1:01:29 - Rozhovor s Broccoli Games o hře Coffee Caravan
1:27:17 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.