
Vortex #292 | Historie Need for Speed, jak vznikla Die Hard Trilogy a rozhovor o Volcanoids

Po týdenní odmlce pro vás máme další vydání našeho vidcastu, ve kterém se podíváme na aktuální i nadčasová herní témata. V tom prvním se Zdeněk ohlédne za dvěma velkými hrami, kterým věnoval uplynulé dva týdny - Skull and Bones a Final Fantasy VII Rebirth. Další téma se týká série Need for Speed, která slaví neuvěřitelných 30 let a právě za nimi se ohlédnul Jirka. A pak je tu Honza se svým dalším retro tématem, tentokrát o Die Hard Trilogy pro první PlayStation. Nechybí ale také rozhovor, tento týden se zástupcem studia Volcanoid Richardem Rampasem, se kterým jsme si samozřejmě povídali o hře Volcanoids. Mišmaš nechybí, nebojte!
00:00 - Start
07:03 - Ohlédnutí za Skull and Bones a Final Fantasy VII Rebirth
30:25 - Historie série Need for Speed, její původ a další vývoj
56:52 - Vzpomínání na Die Hard Trilogy z prvního PlayStationu
01:17:38 - Rozhovor s Richardem Rampasem ze studia Volcanoid o hře Volcanoids
01:42:29 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.