
Vortex #268 | Vývoj her bez šéfů, 60dolarová hodnota Ratchet & Clank a rozhovor o Amanita Design

Začátek týdne by se na Vortexu mohl jen stěží obejít bez vidcastu, takže vám ho servírujeme k polednímu klidu. Povídali jsme si tentokrát o tom, jak může probíhat vývoj ve společnosti s plochou strukturou, tedy víceméně bez šéfů. Dále jsme se zabývali otázkou, zda stojí Ratchet & Clank: Rift Apart v PC verzi za plnou cenu, případně zda bychom měli cenu zohledňovat v recenzích. A došlo i na příjemný rozhovor, tentokrát s Lukášem Kuncem z Amanita Design o aktuálním rozpoložení studia a vývoji nových projektů.
Seznam témat
00:00 - Start
11:07 - Jak probíhá vývoj her bez šéfů?
48:12 - Stojí PC verze 2 roky starého titulu s 10hodinovou herní dobou za plnou cenovku?
1:09:18 - Rozhovor s Lukášem Kuncem o aktuálním rozpoložení studia Amanita Design
1:36:52 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.