
Vortex #256 | Zelda na CD-i, nepovedený kvíz, obtížnost her a rozhovor o enginu Keen Software House

I během dalšího svátečního pondělí pro vás máme vidcast. Natáčeli jsme tradičně minulý týden ve čtvrtek a přinášíme vám nadstandardní délku, která se téměř dotýká tří hodin. Čeká vás zajímavé retro téma, ve kterém se spojuje série The Legend of Zelda a konzole Philips CD-i. Pak přijde ke slovu velmi nepovedený hudební kvíz, který byl jednoduše nad naše síl/byl špatně nadesignovaný. A nakonec si popovídáme o obtížnosti her a její přípustné i nepřípustné změně. Hostem rozhovoru pak byl Jan Hloušek, technický vedoucí Keen Software House, s nímž jsme rozebírali novou generaci enginu VRAGE, stejně jako jeho vlastní minulost v herní branži.
Pokud vás zajímá víc o práci na enginu VRAGE, sledujte Honzův Twitter: https://twitter.com/janhlousek
Seznam témat
00:00 - Start
10:43 - Jak vznikly a jak vypadaly hry ze série Zelda na Philips CD-i
40:38 - Hudební kvíz bez možnosti vyhrát
1:02:11 - Obtížnost ve hrách, cheaty a způsoby, jak obtížnost ohnout pro všechny
1:44:33 - Rozhovor s Janem Hlouškou, technickým vedoucím Keen Software House
2:18:22 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.