
Vortex #213 | Zvuky brokovnic, multiplayer v Gears, hudba v hlavním menu a rozhovor o Phonopolis

Na startu nového týdne pro vás máme další vydání našeho vidcastu. Ve 213. díle jsme se poměrně značně zaměřili na zvuk a na hudbu, takže vás nejprve čeká kvíz, v němž hádáme podle krátkých úryvků hudby z menu název hry a dojde také na průřez tím, jak zní brokovnice v různých akčních hrách napříč desetiletími. Pak pro vás máme příběh o tom, kterak Gears of War nemuselo mít multiplayer. A vše před mišmašem opět zakončíme částečně zvukem během rozhovoru s Petrem Filipovičem, jedním z autorů očekávané hry Phonopolis od studia Amanita Design.
Seznam témat
00:00 - Start
01:43 - Kvíz - poznáte hru podle úryvku její hudby z menu?
31:32 - První Gears of War nemuselo mít multiplayer. Chybělo málo a dnes ikonická součást série mohla být ze hry vyškrtnuta
57:21 - Jak zní brokovnice z různých her? Která z nich je pořádně hluboká a masitá a se kterou byste se báli vystřelit?
1:20:33 - Rozhovor s Petrem Filipovičem, jedním z autorů „papírové“ hry Phonopolis od českého studia Amanita Design
1:46:50 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.