
Vortex #205 | Vznik Wolfensteina 3D, záchrana starých her a rozhovor o hře Train to Sachsenhausen

Po týdenní pauze pro vás máme další vydání našeho vidcastu. V plné síle jsme se zaměřili na trojici témat a jedno spojili i s rozhovorem. Tím ostatně můžeme začít - část vidcastu jsme věnovali nové hře od Charles Games - Train to Sachsenhausen - o které jsme si následně popovídali s jejím designérem Vítem Šislerem. Další obsah tohoto dílu tvoří úvaha nad uchováním videoher a digitálního dědictví obecně, na kterou navazují střípky z vývoje Wolfensteina 3D, jak o nich přednášel na proběhnuvší konferenci GDC John Romero.
Seznam témat
00:00 - Start
05:45 - Problémy s uchovávání digitálního dědictví a her obzvlášť
42:37 - Naše dojmy z nové české hry Train to Sachsenhausen
1:00:51 - Jak vznikal Wolfenstein 3D, a co na to Honza Modrák
1:30:46 - Rozhovor s Vítem Šislerem, designérem hry Train to Sachsenhausen
1:56:47 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.