
Vortex #178 | Historie loot boxů, proč není FIFA next-gen i na PC a rozhovor o hororu Sleepy Visitor

Pondělí = vidcast, to je rovnice, na kterou jste si už nepochybně zvykli a nic na ní nebudeme měnit ani tento týden. Přinášíme vám další výživné povídání o hrách, ať už to jsou loot boxy a pátrání, kde se vlastně vzaly nebo kauza kolem letošního ročníku série FIFA a důvodů, proč není next-gen i na PC. K rozhovoru jsme pozvali Viktora Maniše, českého vývojáře, který se svým kolegou pracuje na hororové hře Sleepy Visitor a v závěru pochopitelně nechybí ani obligátní mišmaš.
02:43 - Kde se vlastně vzaly loot boxy
46:54 - Letošní FIFA na PC nebude next-gen. A vás to překvapuje?
1:14:24 - Rozhovor s Viktorem Manišem o hororové hře Sleepy Visitor
1:39:50 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.