
Vortex #166 | Poznej hru podle zvukového efektu, dojmy z RPG Fantasian a rozhovor o UI v KCD

Na začátku nového týdne pro vás máme další epizodu našeho vidcastu. Na úvod jsme si trochu zasoutěžili v dalším hudebním kvízu - tentokrát jsme ke zvukům přiřazovali loga společností a některé specifické momenty z her. Dále jsme se podívali na krásnou mobilní hru Fantasian od jednoho z autorů série Final Fantasy, doplněnou soudntrackem, pod který se podepsal skladatel Nobuo Uemacu. Nechybí samozřejmě ani rozhovor - tentokrát s UX programátorem Kingdom Come: Deliverance Michalem Jarolímkem - a doje pochopitelně i na závěrečný mišmaš.
02:54 - Hádáme podle zvuků a hudby slavná loga a momenty z her
40:36 - Petrovy dojmy z krásného JRPG Fantasian
1:01:40 - Rozhovor s UX programátorem z Warhorse Studios Michalem Jarolímkem
1:30:56 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.