
Vortex #162 | Star Trek od Kena Levina, systémy strategií, dojmy z Life is Strange a rozhovor o JRC

Vstup do nového týdne by nebyl kompletní bez vidcastu, takže sluchátka do uší a vzhůru na další dvouhodinovku povídání (nejen) o hrách. Rozebírali jsme nikdy nevydanou hru ze světa Star Treku, na které pracoval autor BioShocku Ken Levine. Ohlédnuli jsme se zpět za prezentaci Square Enix Presents a hrami Life is Strange 3, resp. Forspoken. A nechybí ani Petrův pohled na systém „kámen-nůžky-papír“ ve strategiích či hrách obecně. A nechybí ani rozhovor – pozvaní přijal Martin Bednár, sales and marketing director JRC, se kterým jsme si povídali o fungování herního obchodu, nesnadné situaci vyvolané pandemií koronaviru, ale i přístupu k věkovým ratingům.
00:00 - Start
02:34 - Ken Levine pracoval na přelomové adventuře Star Trek: Voyager, která ale nikdy nevyšla
21:21 - Když strategie (a nejen ty) hrají kámen-nůžky-papír
50:42 - Naše dojmy z odhalení Life is Strange 3 a Forspoken
1:14:16 - Rozhovor se sales and marketing directorem JRC Martinem Bednárem
1:46:29 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.