
Vortex #147 | Sázení na hry, framerate vs. ray tracing a rozhovor s Danielem Němcem z SCS Software

Ani tento týden vás neochudíme o pravidelnou dávku emocí od Vortexu. Petr nás seznámil s tím, jak se sázkové kanceláře během pandemie přeorientovaly nejen na sportovní hy. Rozebrali jsme, zda dáváme u nových her přednost pěknější grafice, anebo svižnějšímu obrazu. A naším hostem byl Daniel Němec ze studia SCS Software. Mišmaš samozřejmě nechybí.
04:13 - Sázení na videohry a esport
31:13 - Launchové next-gen hry a jejich grafika. Framerate versus ray tracing
1:06:09 - Rozhovor s Danielem Němcem z SCS Software
1:37:47 - Závěrečný mišmaš
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.