
Vortex #13 | Petr Strecker prozrazuje finty vývojářů a zpovídáme SCS Software

Ani tentokrát byste se neměli s Vortexem nudit, pokud vám v žilách kolují jedničky a nuly. S naším hostem ze studia SCS Software jsme si popovídali o tom, jak se vytváří mapa pro American Truck Simulator. Petr Strecker na nás vybalil neuvěřitelné zákulisní historky od vývojářů, kteří nacházejí nečekaná řešení pro nečekané problémy. A vrátili jsme se i k velmi povedené akci Wolfenstein II: The New Colossus. Na samý závěr pak nemůže chybět výběr toho nejzajímavějšího z posledních dní.
Napište nám na Facebooku: https://www.facebook.com/vortexczech/
Tweetněte nám na Twitteru: https://twitter.com/vortexczech
Přidejte se k nám na Discordu: https://t.co/Adu4LRZ07l
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.