
Vortex #104 | Pravidla hraní v Číně, vývoj Diabla I, loď duchů v Elite a rozhovor o hře Taviana

Nezastavitelná mašina, i tak by se dalo mluvit o našem vidcastu, který tímto týdnem slaví 104. vydání. Určitě vás tedy nepřekvapí, že jsme znovu bavili o hrách, a jak je naším dobrým zvykem, ne z tak očekávané perspektivy. Jirka totiž rozebral pravidla pro mladistvé hráče z Číny, kterými se budou muset začít řídit při hraní online her, Petr se podíval na to, co stálo za vývojem prvního Diabla a Zdeněk se rozněžnil nad příběhem z Elite Dangerous, ve kterém hráči nalezli generační loď duchů. Tohle všechno pak korunujeme rozhovor s Martinem Bauerem z Kayak Game Studios, které tvoří survival hru Taviana, vycházející ze stejnojmenné modifikace pro Armu.
03:03 - Mladí hráči v Číně mohou hrát online hry jen několik hodin týdně
26:06 - Co stálo za vývojem Diabla I
47:32 - Generační loď duchů v Elite Dangerous
1:03:26 - Rozhovor s Martinem Bauerem o hře Taviana The Origins
1:26:28 - Závěrečný mišmaš
Chcete podpořit Vortex? Máme klub pro nejvěrnější čtenáře a diváky: https://www.vortex.cz/podporte-vortex/
Sledujte nás na webu: https://www.vortex.cz
Napište nám na Facebooku: https://www.facebook.com/vortexczech/
Tweetněte nám na Twitteru: https://twitter.com/vortexczech
Přidejte se k nám na Discordu: https://t.co/Adu4LRZ07l
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.