
Vortex #102 | Podoba konzolových dev-kitů, recenzování her na slepo a rozhovor o World of Airports

Vidcast s pořadovým číslem 102 vychází ve sváteční čas, určitě byste ale měli vědět, že v až tak sváteční náladě tentokrát nevznikal. Pustili jsme se do jeho natáčení na konci náročného týdne, snad to ale nebude znát na obsahu, který jsme pro vás připravili. V první řadě je to téma o dev-kitech soudobých i prachem zapadaných konzolí, abyste si nemysleli, že dev-kit PlayStationu 5 nutně odráží finální podobu konzole. Pak jsme se pustili do zpovědi, jaké to je, recenzovat hry "na slepo", tedy nějaký čas před tím, než vyjdou a hlavně rovnou na celosvětové embargo. A co se týče hosta, navazujeme na reportáž o hře World of Airports a její vydání přímo s autorem Jakubem Kadlecem ze společnosti Haug.land.
02:50 - O podobě konzolových dev-kitů
30:45 - Jaké to je, recenzovat hry týdny před vydáním
55:11 - Rozhovor nejen o World of Airports s Jakubem Kadlecem
1:26:57 - Závěrečný mišmaš
Chcete podpořit Vortex? Máme klub pro nejvěrnější čtenáře a diváky: https://www.vortex.cz/podporte-vortex/
Sledujte nás na webu: https://www.vortex.cz
Napište nám na Facebooku: https://www.facebook.com/vortexczech/
Tweetněte nám na Twitteru: https://twitter.com/vortexczech
Přidejte se k nám na Discordu: https://t.co/Adu4LRZ07l
Popis podcastu
Vortex je magazín zasvěcený videoherní kultuře, který se specializuje na obsah s přidanou hodnotou. Jde o herní médium nové generace zaměřené na rozhovory, osobnosti, profily, témata, historii a původní materiály, za nímž stojí tým zkušených autorů s bohatou historií a výraznými názory. Vlajkovou lodí Vortexu a současně původním projektem je stejnojmenný vidcast, který vychází od září 2017.