

O epizodě podcastu
Ze všech divadelních aktivit má nejraději psaní, při kterém se „potkává sám se sebou“. Protivné je mu chlapáctví a v životě čím dál víc preferuje ticho – ostatně rád se chodí dívat na taneční představení a hnacím motorem jsou mu pochybnosti. Jak režiséra Dodo Gombára ovlivnila bratislavská 90. léta, jaký má vztah k muzikálu Jesus Christ Superstar a proč je pro něj na všech scénách, i oblastních, důležitá promyšlená dramaturgie? I o tom mluvil ve Vizitce s Markétou Kaňkovou.
Ze všech divadelních aktivit má nejraději psaní, při kterém se „potkává sám se sebou“. Protivné je mu chlapáctví, v životě čím dál víc preferuje ticho a režii si vybral proto, aby se mohl vyjadřovat k okolnímu světu. Jak režiséra Dodo Gombára ovlivnila bratislavská 90. léta, jaký má vztah k muzikálu Jesus Christ Superstar a proč je pro něj na všech scénách, i oblastních, důležitá promyšlená dramaturgie? I o tom mluvil ve Vizitce s Markétou Kaňkovou.