

O epizodě podcastu
To pravé médium pro sebe brněnský umělec David Možný našel v roce 2000. Tehdy si totiž koupil první počítač a nadobro tak zahodil procesuální kresbu, jíž se do té doby v ateliéru pokoušel věnovat. Na kontě má úspěšné, rytmem elektronické hudby a architekturou ovlivněné klipy, video založené na dekonstrukci obřího bukurešťského sídliště nebo instalaci Limbo Hardware, kterou vystaví na Pražském Quadriennale. Není to nic pro klaustrofobiky, řekl ve Vizitce Ondřejovi Cihlářovi.
To pravé médium pro sebe brněnský umělec David Možný našel v roce 2000. Tehdy si totiž koupil první počítač a nadobro tak zahodil procesuální kresbu, jíž se do té doby v ateliéru zabýval. Na kontě má úspěšné, rytmem elektronické hudby a architekturou ovlivněné klipy, video založené na dekonstrukci obřího bukurešťského sídliště nebo instalaci Limbo Hardware, kterou vystaví na Pražském Quadriennale. Není to nic pro klaustrofobiky, řekl ve Vizitce Ondřejovi Cihlářovi.