
S1 Ep125: Vím, jak vybudovat úspěšnou firemní značku - Pavel Hrstka

Poslechněte si podcast
4. 2. 2025
33 min
Pavel Hrstka je úspěšný český podnikatel, který se proslavil zejména díky vybudování úspěšných e-shopů jako Lékárna.cz a Mojalekaren.sk. Svou kariéru dále rozvíjel jako obchodní ředitel eBrána.cz a od roku 2019 působí jako zakladatel, spolumajitel a CEO společnosti CityZen s.r.o., která se mmj. ihned po svém založení stala startupem roku a zároveň se umístila v prestižním žebříčku Deloitte FAST50.
Své zkušenosti předává nejen formou podcastů, ale i přednášek studentům na univerzitách a středních školách. Jeho úspěchy mu přinesly řadu ocenění, mezi které patří například Podnikatel roku Pardubického kraje a Český Goodwill. Je ženatý, má dva syny, a kromě podnikání a rodiny se aktivně věnuje i potápění, golfu, volejbalu, bikingu, horolezectví a včelařství. Jeho životní styl je plný energie a odhodlání, což dokazuje i motto: “Dělej věci na 120 %, nebo se na to vy… "
Jaká je v CityZen firemní kultura? Jakým způsobem se CityZen odlišuje od konkurence na trhu s oblečením a jak tuto odlišnost komunikuje zákazníkům? Jak znalost značky ovlivňuje tržby firmy?
Jaká jsou Pavlova doporučení v oblasti budování značky? Co by měla firma určitě udělat a čeho se vyvarovat? Jak rychle dostat značku mezi lidi i s malým rozpočtem? A jaké kanály fungují a jaké se z hlediska poměru cena-výkon nevyplatí?