
S1 Ep117: Vím, jak se mají značky bavit s Gen Z - Ondřej Tyleček

Generace Z, tedy lidé narození v letech 1997–2012, nastupuje do práce a stává se důležitou ekonomickou silou. Má svůj jazyk, symboly, hodnoty i přístup k životu, a dostává se tak do generačního střetu nejen s boomery a Husákovými dětmi, ale dokonce i s mileniály. V čem jsou Gen Z jiní a jak s nimi mají značky komunikovat, pokud chtějí, aby se zoomeři stali jejich zákazníky nebo zaměstnanci? Odpovědi přináší Ondřej Tyleček, šéf kreativní agentury Fairy Tailors, která pomáhá značkám jako Sazka nebo Porsche najít společnou řeč s mladou generací.
Popis podcastu
Jirka Bréda z Mise HERo má jasnou misi: zjistit know-how od předních českých osobností podnikatelského světa. Cílem je inspirovat Vás při Vašich vlastních krocích. Staňte se lepšími majiteli, řediteli a manažery.
Chcete pomoci se změnou ve vaší firmě, ať už od Jirky či hostů? Zveme vás na kafe ;) Napište Jirkovi na jiri.breda@misehero.cz.