
S1 Ep87: Vím, jak na přesnou segmentaci zákazníků za použití (nejen) netradičních digitálních dat - Martin Lucký

O epizodě podcastu
Martin začal sbírat své první pracovní zkušenosti v Googlu, PWC a rodinné firmě Mapro. Než se vrhl na vlastní podnikání, pracoval v technologické větvi konzultační firmy McKinsey v Praze a New Yorku. Po návratu do Čech, kde chce, aby vyrůstaly jeho tři děti, založil s bývalými kolegy z McKinsey“ Data as a Service” technologickou firmu BizMachine, která má nyní již přes 300 klientů.
Miluje vysoké hory, lyže a kolo.
O čem bude dnešní povídání:
Co znamená přesná segmentace a proč jsi firmy potřebují?
Co je k promyšlení mikrosegmentace potřeba?
Jak těžké je k takovým datům se dostat?
Co by měl být první krok a jak poznat, že jdu správným směrem?
Martin začal sbírat své první pracovní zkušenosti v Googlu, PWC a rodinné firmě Mapro. Než se vrhl na vlastní podnikání, pracoval v technologické větvi konzultační firmy McKinsey v Praze a New Yorku. Po návratu do Čech, kde chce, aby vyrůstaly jeho tři děti, založil s bývalými kolegy z McKinsey“ Data as a Service” technologickou firmu BizMachine, která má nyní již přes 300 klientů.
Miluje vysoké hory, lyže a kolo.
O čem bude dnešní povídání:
Co znamená přesná segmentace a proč ji firmy potřebují?
Co je k promyšlení mikrosegmentace potřeba?
Jak těžké je dostat se k takovým datům?
Co by měl být první krok a jak poznat, že jdu správným směrem?
Popis podcastu
Jirka Bréda z Mise HERo má jasnou misi: zjistit know-how od předních českých osobností podnikatelského světa. Cílem je inspirovat Vás při Vašich vlastních krocích. Staňte se lepšími majiteli, řediteli a manažery.
Chcete pomoci se změnou ve vaší firmě, ať už od Jirky či hostů? Zveme vás na kafe ;) Napište Jirkovi na jiri.breda@misehero.cz.