
Kafe a marketing s Vojtou Prokešem o tom, jak může mít i menší značka velký příběh

O epizodě podcastu
Vojta Prokeš nám prozradil, jak pomohli vyniknout dnes úspěšným českým značkám, jako jsou Slevomat, Vasky nebo Košík. Poukázal na to, že výzkum a testování přestává být výsadou velkých hráčů a že i menší značky by se měli snažit „nahlédnout do podvědomí lidí“. A protože na akci Kafe a marketing jdeme rádi do hloubky, Vojta nám ukázal, jak konkrétně na to.
Vojta Prokeš nám prozradil, jak pomohli vyniknout dnes úspěšným českým značkám, jako jsou Slevomat, Vasky nebo Košík. Poukázal na to, že výzkum a testování přestává být výsadou velkých hráčů a že i menší značky by se měli snažit „nahlédnout do podvědomí lidí". A protože na akci Kafe a marketing jdeme rádi do hloubky, Vojta nám ukázal, jak konkrétně na to.
Popis podcastu
Podcast z dílny marketingové agentury Včeliště o internetovém marketingu. Zajímaví hosté a témata, které vám pomohou dělat efektivněji obsahový marketing, e-mail marketing, sociální sítě a optimalizaci pro vyhledávače.