Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET

Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET

Obrázek epizody Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET

Poslechněte si podcast

6. 10. 2020

1 hod 12 min

O epizodě podcastu

Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci. Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma. Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu? Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních“ e-mailů. Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem, který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.

Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala , který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.

Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma . Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu?

Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních" e-mailů.

Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem , který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.

Popis podcastu

Podcast z dílny marketingové agentury Včeliště o internetovém marketingu. Zajímaví hosté a témata, které vám pomohou dělat efektivněji obsahový marketing, e-mail marketing, sociální sítě a optimalizaci pro vyhledávače.