Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci. Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma. Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu? Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních“ e-mailů. Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem, který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.
Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala , který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.
Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma . Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu?
Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních" e-mailů.
Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem , který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.
Podcast z dílny marketingové agentury Včeliště o internetovém marketingu. Zajímaví hosté a témata, které vám pomohou dělat efektivněji obsahový marketing, e-mail marketing, sociální sítě a optimalizaci pro vyhledávače.