V létě 2017 začínali na zelené louce jako Pivovínomarmeláda. Jak se z téhle zkušební verze Scuku stalo během 5 let největší online farmářské tržiště v České republice? Zákulisí nám poodhalil marketingový ředitel Scuku Lukáš Balek. Podívali jsme se jak na tvrdá data a konkrétní výsledky, tak i na cestu, kterou tahle nadšená a postupně se rozrůstající parta absolvovala od začátku svého vzniku. S jakými nesnázemi se potýkali a co je drželo nad vodou?
V létě 2017 začínali na zelené louce jako Pivovínomarmeláda. Jak se z téhle zkušební verze Scuku stalo během 5 let největší online farmářské tržiště v České republice? Zákulisí nám poodhalil marketingový ředitel Scuku Lukáš Balek. Podívali jsme se jak na tvrdá data a konkrétní výsledky, tak i na cestu, kterou tahle nadšená a postupně se rozrůstající parta absolvovala od začátku svého vzniku. S jakými nesnázemi se potýkali a co je drželo nad vodou?
Podcast z dílny marketingové agentury Včeliště o internetovém marketingu. Zajímaví hosté a témata, které vám pomohou dělat efektivněji obsahový marketing, e-mail marketing, sociální sítě a optimalizaci pro vyhledávače.