Poslechněte si další včeliští podcast s Josefem Řezníčkem a Máriem Roženským o tom, jak může zákaznická podpora pomoct v obsahovém marketingu a jejich tipy, jak lépe komunikovat se zákazníky. Dozvíte se třeba, jak si vytvořit znalostní bázi a k čemu všemu vám může pomoct. Řeč bude i o tom, jak může zákaznická podpora pomáhat tvorbě obsahu na blog, jak využít zákaznickou podporu při tvorbě newsletteru, abychom zvýšili efektivitu e-mailingu, nebo jaké nástroje vám ze zkušenosti Mária s lepší zákaznickou podporu pomohou.
Poslechněte si další včeliští podcast s Josefem Řezníčkem a Máriem Roženským o tom, jak může zákaznická podpora pomoct v obsahovém marketingu a jejich tipy, jak lépe komunikovat se zákazníky. Dozvíte se třeba, jak si vytvořit znalostní bázi a k čemu všemu vám může pomoct. Řeč bude i o tom, jak může zákaznická podpora pomáhat tvorbě obsahu na blog, jak využít zákaznickou podporu při tvorbě newsletteru, abychom zvýšili efektivitu e-mailingu, nebo jaké nástroje vám ze zkušenosti Mária s lepší zákaznickou podporu pomohou.
Podcast z dílny marketingové agentury Včeliště o internetovém marketingu. Zajímaví hosté a témata, které vám pomohou dělat efektivněji obsahový marketing, e-mail marketing, sociální sítě a optimalizaci pro vyhledávače.