
Jan Adámek – Překonávat očekávání klienta je klíč k úspěchu

O epizodě podcastu
Druhý díl podcastu V Realitě je tu. Tentokrát si Štěpán Gjurič povídal s Janem Adámkem, bývalým generálním manažerem pětihvězdičkového hotelu na Václavském náměstí a nynějším šéfem JAN Reality.
V Jan Reality se kromě klasického realitního segmentu zaměřují i na hotely a restaurace. Dokáže hotel prodat každý makléř, nebo by to měl nechat specialistovi? Jaká je současná situace na trhu? Měl by makléř s klientem víc mluvit? Mají budoucnost call centra?
Tyto a spoustu dalších témat probereme v druhém díle podcastu V Realitě. Nezapomeňte ho odebírat, ohodnotit a říct o něm svým kolegům!
Druhý díl podcastu V Realitě je tu. Tentokrát si Štěpán Gjurič povídal s Janem Adámkem, bývalým generálním manažerem pětihvězdičkového hotelu na Václavském náměstí a nynějším šéfem JAN Reality.
V Jan Reality se kromě klasického realitního segmentu zaměřují i na hotely a restaurace. Dokáže hotel prodat každý makléř, nebo by to měl nechat specialistovi? Jaká je současná situace na trhu? Měl by makléř s klientem víc mluvit? Mají budoucnost call centra?
Tyto a spoustu dalších témat probereme v druhém díle podcastu V Realitě. Nezapomeňte ho odebírat, ohodnotit a říct o něm svým kolegům!