
Tomáš Drápal: Wellness jako klíč k celoroční obsazenosti

V této epizodě podcastu Úspěšný hotel si povídám s Tomášem Drápalem – člověkem, který proměnil malý hotel na periferii v oblíbenou wellness destinaci. Tomáš má za sebou úspěšné projekty, začínal v roce 2009 na Kolštejně, kde jako provozní i obchodní ředitel stál u zrodu příběhu, který byl opakovaně oceněn jako nejlepší wellness hotel v Olomouckém kraji. Dále rezort Vista na Dolní Moravě a aktuálně se podílí na výstavbě nového wellness centra v Jeseníkách.
V rozhovoru se dozvíte:
-
proč je wellness dnes zásadní součástí hotelového byznysu,
-
jak přemýšlet o návratnosti investice do wellness,
-
co zohlednit při rozhodování o rozsahu a typu wellness služeb,
-
proč dává smysl zónovat wellness podle obsazenosti,
-
a jaký bude trend wellness služeb v dalších 10–15 letech.
Dotkneme se i destinačního marketingu a toho, jak vytvořit ze svého ubytovacího zařízení místo, kam se hosté chtějí vracet – ne kvůli ceně, ale kvůli emocím, které si odvezou.
Tomáše najdeš tady:
https://www.linkedin.com/in/tomasdrapal/?originalSubdomain=cz
Hlasuj v anketě Podcast roku pro Úspěšný hotel. Hlasovat můžeš až do 5. června 2025.
https://www.podcastroku.cz/#hlasovani
Zůstaňme ve spojení:
instagram https://www.instagram.com/radkatelyckova/
LinkedIN https://www.linkedin.com/in/radkatelyckova/
Facebook https://www.facebook.com/radkatelyckova.hotelrevenuestrategist
Youtube: https://www.youtube.com/@HotelSuccessWithRadka/shorts